sobota, 21 stycznia 2017

Fakty o Twenty One Pilots

Hejka, dzisiaj chcę wam przedstawić kilka-kilkanaście faktów o Twenty One Pilots.
Jestem ich fanką od roku dokładnie 20 czerwiec 2015.
Niestety nie byłam na ich koncercie w Polsce bo był w Warszawie a do niej mam około 400 km :(
Ale ok zaczynamy fakty c:



1.Zespół został założony w 2009 roku.

2.Nazwę zespołu wymyślił Tyler podczas czytania "sztuki" Artura Millera pod tytułem "Wszyscy moi synowie".

3.Wtedy zespół tworzyli: Tyler Joseph, Nick Thomas i Chris Salih.

4.Pod koniec roku 2009 zespół wydał pierwszy album Pt. "Twenty One Pilots".

5.W roku 2011 Thomas i Chris odeszli z zespołu a przez znajomych jednego członka Tyler Poznał Josh'a Dun'a i zaczął z nim koncertować.

6.Tyler i Josh bardzo się zaprzyjaźnili i zostali najlepszymi przyjaciółmi.

7. W listopadzie 2011 w Columbus zagrali koncert i przez to przyciągnęli uwagę wielu wytwórni płytowych.

8.W wiośnie 2012 Zespół ogłosił że podpisał umowę z Fueled By Ramen.

9.8 stycznia 2013 zespół wydał Album pt. "Vessel".

10.Pierwszy raz koncert w Polsce był 3 listopada 2016.

11.Josh interesuje się kosmitami ogółem tematem UFO przez co na jego fandomie jest kosmita.

12.Tyler urodził się 1 grudnia 1988 (Lol czcionka się zmieniła), a Josh 18 czerwca 1988.



To na tyle DZISIEJSZYCH FAKTÓW jak chcecie więcej to piszcie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz