niedziela, 8 stycznia 2017

Aktualizacja Msp zaciekawiła...

Witam otóż niedawno powstał nowy motyw na msp.
Nowy? a może jednak stary?


Sami to oceńcie a tutaj może powiem w skrócie o co chodzi.

A więc tak jak wspomniałam nowy motyw wyszedł 5.01.2017 r .
Znajdujemy tam rzeczy ze starego moviestarplanet.
Ludzie twierdzą że są tam też unikaty, a inni że to ubrania z tych starszych motywów.
Ja osobiście jestem w tym drugim.

I teraz jest gównoburza że powraca stare msp bo jest koszulka z Samanthą (extra) i <3 old msp.
To nic nie znaczy ;'D

Pamiętacie plotki że Pixi shackowała Samathę?
Tak samo zapewne jest w tym... Zwykłe plotki ;3

Ale krąży również plotka że w 2017 ma być totalna zmiana msp.
Chcielibyście? :D
Ja nwm, zależy czy te nowe byłoby fajne czy nie ;/


Ogółem to Msp w 2050 roku wyobrażam sb że zamiast tła jest jakaś kamera na miasto i widać jeżdżące samochody itp.

Są ubrania futurystyczne,animacje z teleportami, jakimiś pojazdami.


Vipy pewnie będą za inne pieniądze (inne niż obecna waluta).

A zwierzaki to będą roboty...

hmm. Podobało by się wam takie msp?

Mi ogółem z tym tłem na miasto <33


Ale drugie rozwiązanie to takie że msp wgl już nie będzie...
Czyli najbardziej prawdopodobne.

Ale Ok :)

To na tyle w tym poście życzę wam miłego dnia/wieczoru, zależy kiedy czytacie ;)

Tutaj zdjęcia tych stron :3


PS. te zaznaczone na zdjęciach na czerwono to najważniejsze ;)

Kliknijcie na obraz to się powiększy :)








1 komentarz: