wtorek, 14 marca 2017

Powiastka z życia

Witam ;D
A więc może opowiem co przez ten tydzień wydarzyło się w moim życiu.

Zacznijmy od tego że znów powróciłam do StarStable i ciągle w to gram.
Zaniedbałam również naukę przez co zauważyłam spadek moich ocen.

Kupiłam również do StarStable 10 000 sc i wydałam 100 zł.
2 dni później wydałam kolejne 100 zł na kolejny paysafecard i 10 000 sc.
czyli w te 2 dni 200 zł czyli moje kieszonkowe z 2 miesięcy.
Może się uzależniłam, może nie piszcie w komach a jak sądzicie że się uzależniłam to napiszcie jakieś rozwiązanie do tego.
Jutro jadę do okulisty (znów) i nie idę do szkoły :D
Ale trochę żałuje bo taka znaj może ukraść mi przyjaciółkę a btw. moja przyjaciółka zna mój największy sekret który może wypaplać każdemu i o to się boję ;v
Mało czasu spędzam również z moją ibff Wiktorią, zauważyłam że coraz mniej gadamy a już wgl z miesiąc nie gadamy tak spokojnie.

Usuwają mi również fejsa co chwilę...
Ale jest i plus wszystkiego wybiło mi na kanale 600 subskrypcji :D
Kupiłam również dla KubQa vipa na msp.

Piszcie co sądzicie o moim tygodniu :O
Czekam na wasze opinie ;D

A ja się żegnam papatki <33




1 komentarz:

  1. Tipton, Tipton, Stainless Steel Wand, Travel - Tioga Artworks
    Tipton, Tipton, Stainless Steel titanium bar Wand, Travel, Tipton, Stainless Steel Wand, thunder titanium lights Travel, thaitanium Tipton, Stainless Steel titanium teeth k9 Travel, Tipton, Stainless Steel Travel, Tipton, gold titanium Stainless Steel Travel

    OdpowiedzUsuń