środa, 14 grudnia 2016

Fakty O cebulach

Elo dziś postanowiłam porozmawiać o cebulach...

więc bez dłuższego owijania zacznę :D

1.Obrażalski

-Hmy, żal ty to mogłaś czytać!
-No i co?
-No i dobrze.

Obrażalski to typ osoby która po prostu lubi się o wszystko obrażać.

2.Naśmiewający się z samobójstwa
-Ej wyślesz mi jakieś zdjęcia cięć? BĘDZIE BEKA!
-Hahaha jaki debil tnie się!
-Dobrze że się powiesił, o jednego debila mniej...

Naśmiewający się z samobójstwa to najgorszy typ osoby jakie niestety znam.
Naśmiewają się oni z samobójstwa i okaleczeń innej osoby.
Nie traktują tego poważnie iż ta osoba tnie się/popełnia samobójstwa z 90% przypadków samobójstwo popełniają osoby które nie wytrzymują obrażania ich osoby w szkole.

3.Osoby naśmiewające się ze wszystkiego
-Ja walę słucha Bibera
-Haha, jaka czapka!
-Phii Jakieś Pike, serio jesteś tak biedny że nie stać cię nawet na Nike...

Osoby naśmiewające się ze wszystkiego... to przez nich najczęściej ludzie popełniają samobójstwo!
Naśmiewają się z innych bo myślą że oni są idealni.
Po prostu debilizm.
Znam też osoby które najpierw wkurzają człowieka z ADHD a później skarżą że on się wkurza i ich krzywdzi...

4.Mój ulubiony zespół!
-OO to jest mój ulubiony zespół!!!
-Kocham to!

to są tacy ludzie którzy nie znając zespołu mówią że to ich ulubiony.
Albo że "Jak nazywa się ten kawałek? bo zapomniałam" a wgl nie zapomniała tylko chciała się dowiedzieć jaki to tytuł...


Ok a więc to na tyle dziś z Faktów o Cebulach a raczej formach xDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz