sobota, 26 listopada 2016

Moje Zdanie o...

Kłamcach

Ludzie kłamcy to typ ludzi którzy kłamią...
Ale hola hola, to było wiadome ale o co konkretnie chodzi?
Podajmy przykład "Hej!Słuchajcie!Mój tato powiedział że jedziemy do Chorwacji!" 
Albo "Wiecie co bo tata kupi mi na 100% iphone'a 7+!"
A tydzień później "Hej Słuchajcie bo ja się rozmyśliłam i jednak nie chcę iphone'a tylko kupię Motorolę"
Nie mówię że motorola to zła firma ale daję przykład...


Według mnie tacy ludzie to po prostu ludzie fałszywi,

którzy nie mają skrupułów aby kłamać nie myśląc o skutkach.
Powiem wam że jak byłam w 3 klasie i bardzo chciałam mieć świnkę morską a rozmawialiśmy o zwierzakach na lekcji powiedziałam że posadziłam swoją świnkę morską na kota"

A co się okazało po lekcjach mój tato a moja była wychowawczyni i rozmawiali Pani powiedziała to dla mojego taty i kłamstwo wyszło na jaw a ja jeszcze dodałam coś na poczekaniu "To dlatego że chciałam bardzo świnkę morską!"
Teraz mam już świnkę morską którą bardzo kocham <33

Także widzicie kłamstwo ma krótkie nogi...
Od tego czasu mówię po prostu prawdę... Wiadomo kłamię czasami tak jak każdy ale nie w takich powodach Tylko jeśli mam chronić przyjaciół...
Ale dodając do tamtej historii którą opowiedziałam to w szkole staram się teraz unikać tej pani mimo że to było już około 3 lat temu :/

Jest mi najzwyczajniej wstyd...
Mam nauczkę :P
Także radzę wam unikać kłamst :33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz