poniedziałek, 6 czerwca 2016

6.06.2016

SIEEEEEEEMANKOOOO! XDDDD
Otóż już o godzinie 15:00 chciałam wejść na komputer ale robiły mi się aktu których nie dało się zrobić i tak to zleciało :(
Dziś w szkole dziewczynie z mojej klasy zaczęła lecieć krew z nosa, na początku tak lekko, ale później zaczęło jej takie jakby mięso z krwią wypływać (Krzepnięta krew) no i Wszyscy koło niej...
Ja na to starałam się nie patrzeć bo ogólnie jestem Hemofobem*.
Miałam bardzo słabego kompa ale od wczoraj mam bardzo dobrego i będą działały mi simsy i bardzo się cieszę bo the sims4 mam już około 1,5 roku ale dopiero dziś pierwszy raz będę grała normalnie.

Ogółem to przepraszam że nie ma postów o sso ale wiecie mam dużo lekcji itp.
Na pewno dodam dziś wieczorem posta o sso albo jutro :)
Także no :3

Ja idę pobierać simsy :)
PAPATKI :*

*Hemofobia-Lęk przed Krwią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz